آ

  • آموزش مهارتهای خودتعیین گری اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین گری بر نیازهای روانشناختی بنیادی دانش آموزان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

ا

  • اختلال انفجاری متناوب اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر شناخت اجتماعی نوجوانان دارای اختلال انفجاری متناوب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 113-136]

  • اختلال سلوک مقایسه اثربخشی مشاوره فردی (رویکردآدلر) با رفتاردرمانی عقلانی– هیجانی (رویکرد الیس) بر کاهش علائم اختلال سلوک دانش‌آموزان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 95-110]

  • اختلال وسواسی-اجباری اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر حساسیت اضطرابی، تحمل پریشانی و علائم وسواسی-اجباری در افراد دچار اختلال وسواسی اجباری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 49-66]

  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 219-242]

  • استرس پس از سانحه اثربخشی درمان فراشناخت بر راهبردهای کنترل فکر بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 151-168]

  • اضطراب بررسی اثربخشی فراشناخت درمانی ولز بر افزایش شادکامی و کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر دوره‌ی دوم مقطع متوسطه شهر خرم آباد [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]

  • اضطراب اثربخشی واقعیت‌درمانی بر سازگاری اجتماعی، بهزیستی روان‌شناختی و خودانتقادی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]

  • اضطراب‌اجتماعی تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب‌اجتماعی و تصور بدنی در زنان مبتلا به چاقی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]

  • افسرده خویی اثر بخشی قصه درمانی شناختی-رفتاری بر علایم افسردگی و افسرده خویی کودکان دبستانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 39-58]

  • الگوی ارزشیابی سیپ ارزیابی برنامه آموزش مهارت های زندگی در مدارس متوسطه اهواز براساس الگوی ارزیابی سیپ [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 111-130]

  • انگیزه‌های اقدام به خودکشی اثربخشی یکپارچه‌سازی رفتاردرمانی دیالکتیکی مبتنی بر ذهن شفقت‌ورز بر کاهش واکنش‌پذیری شناختی و انگیزه‌های اقدام به خودکشی در افراد اقدام کننده [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]

ب

  • باورهای غیرمنطق رابطه ویژگی های شخصیتی، سبک اسنادی و تمایزیافتگی خود و پیمان شکنی زناشویی از طریق میانجیگری باورهای غیر منطقی در دانشجویان متأهل [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 211-232]

  • باورهای غیرمنطقی مقایسۀ اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل و آموزش تنظیم هیجان بر باورهای غیرمنطقی و سبک‌های تصمیم‌گیری دختران نوجوان [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-48]

  • برنامه همکاری اثربخشی برنامه همکاری خانه و مدرسه بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان. [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-112]

  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی واقعیت‌درمانی بر سازگاری اجتماعی، بهزیستی روان‌شناختی و خودانتقادی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]

  • بینش بررسی رابطه علی تنظیم هیجان و سبک های تصمیم گیری با توجه به نقش میانجی خودتاملی و بینش [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 17-38]

پ

  • پیشایندها و پیامدهای تاب‌آوری بررسی برخی از پیشایندها و پیامدهای مهم تاب‌آوری معلّمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 169-190]

  • پیمان شکنی زناشویی رابطه ویژگی های شخصیتی، سبک اسنادی و تمایزیافتگی خود و پیمان شکنی زناشویی از طریق میانجیگری باورهای غیر منطقی در دانشجویان متأهل [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 211-232]

ت

  • تاب‌آوری بررسی برخی از پیشایندها و پیامدهای مهم تاب‌آوری معلّمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 169-190]

  • تحلیل رفتارمتقابل مقایسۀ اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل و آموزش تنظیم هیجان بر باورهای غیرمنطقی و سبک‌های تصمیم‌گیری دختران نوجوان [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-48]

  • تحمل پریشانی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر حساسیت اضطرابی، تحمل پریشانی و علائم وسواسی-اجباری در افراد دچار اختلال وسواسی اجباری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 49-66]

  • تصور بدنی تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب‌اجتماعی و تصور بدنی در زنان مبتلا به چاقی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]

  • تمایزیافتگی خود رابطه ویژگی های شخصیتی، سبک اسنادی و تمایزیافتگی خود و پیمان شکنی زناشویی از طریق میانجیگری باورهای غیر منطقی در دانشجویان متأهل [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 211-232]

  • تنظیم هیجان بررسی رابطه علی تنظیم هیجان و سبک های تصمیم گیری با توجه به نقش میانجی خودتاملی و بینش [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 17-38]

  • تنظیم هیجان مفهوم‌پردازی تنظیم هیجان در جمعیت زنان ایرانی: تحلیل کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 59-78]

  • تنظیم هیجان مقایسۀ اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل و آموزش تنظیم هیجان بر باورهای غیرمنطقی و سبک‌های تصمیم‌گیری دختران نوجوان [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-48]

چ

  • چاقی تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب‌اجتماعی و تصور بدنی در زنان مبتلا به چاقی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]

ح

  • حساسیت اضطرابی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر حساسیت اضطرابی، تحمل پریشانی و علائم وسواسی-اجباری در افراد دچار اختلال وسواسی اجباری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 49-66]

خ

  • خانه و مدرسه اثربخشی برنامه همکاری خانه و مدرسه بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان. [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-112]

  • خودانتقادی اثربخشی واقعیت‌درمانی بر سازگاری اجتماعی، بهزیستی روان‌شناختی و خودانتقادی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]

  • خود-پنداره تحصیلی اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 219-242]

  • خودتأملی بررسی رابطه علی تنظیم هیجان و سبک های تصمیم گیری با توجه به نقش میانجی خودتاملی و بینش [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 17-38]

  • خود دلسوزی عدم تحمل بلاتکلیفی رابطه شرم، خود دلسوزی و عدم تحمل بلاتکلیفی با نگرش‌های خوردن دانش آموزان دختر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 179-198]

  • خودکارامدی مقابله ای مقایسه احساس تنهایی و خودکارآمدی مقابله‌ای در دانشجویان زن وابسته به گوشی همراه و عادی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 243-262]

د

  • دانش آموز اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 219-242]

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین گری بر نیازهای روانشناختی بنیادی دانش آموزان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

  • دانش آموزان پسر بررسی اثربخشی فراشناخت درمانی ولز بر افزایش شادکامی و کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر دوره‌ی دوم مقطع متوسطه شهر خرم آباد [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]

  • دانش اموزان ارزیابی برنامه آموزش مهارت های زندگی در مدارس متوسطه اهواز براساس الگوی ارزیابی سیپ [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 111-130]

  • دانش اموزان ابتدایی اثر بخشی قصه درمانی شناختی-رفتاری بر علایم افسردگی و افسرده خویی کودکان دبستانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 39-58]

  • دانشجوی وابسته به گوشی همراه مقایسه احساس تنهایی و خودکارآمدی مقابله‌ای در دانشجویان زن وابسته به گوشی همراه و عادی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 243-262]

  • درمان شناختی-رفتاری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر شناخت اجتماعی نوجوانان دارای اختلال انفجاری متناوب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 113-136]

  • درمان فراتشخیصی یکپارچه اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر حساسیت اضطرابی، تحمل پریشانی و علائم وسواسی-اجباری در افراد دچار اختلال وسواسی اجباری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 49-66]

  • درمان فراشناخت ولز بررسی اثربخشی فراشناخت درمانی ولز بر افزایش شادکامی و کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر دوره‌ی دوم مقطع متوسطه شهر خرم آباد [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد تاثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب‌اجتماعی و تصور بدنی در زنان مبتلا به چاقی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 137-158]

  • دلبستگی به خدا رابطه علّی مذهبی بودن و معنویت با سازگاری روانشناختی با میانجی گری دلبستگی به خدا در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 79-94]

ر

  • راهبرد کنترل فکر اثربخشی درمان فراشناخت بر راهبردهای کنترل فکر بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 151-168]

  • رفتاردرمانی عقلانی – هیجانی الیس مقایسه اثربخشی مشاوره فردی (رویکردآدلر) با رفتاردرمانی عقلانی– هیجانی (رویکرد الیس) بر کاهش علائم اختلال سلوک دانش‌آموزان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 95-110]

  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه علی انواع سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی: نقش میانجی هویت سازمانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 131-150]

ز

  • زنان ایرانی مفهوم‌پردازی تنظیم هیجان در جمعیت زنان ایرانی: تحلیل کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 59-78]

  • زوجین بررسی نقش ویژگی های شخصیتی زوجین در تحلیل تشخیصی احتمال بروز طلاق [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 191-210]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی واقعیت‌درمانی بر سازگاری اجتماعی، بهزیستی روان‌شناختی و خودانتقادی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]

  • سازگاری روانشناختی رابطه علّی مذهبی بودن و معنویت با سازگاری روانشناختی با میانجی گری دلبستگی به خدا در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 79-94]

  • سبک اسنادی رابطه ویژگی های شخصیتی، سبک اسنادی و تمایزیافتگی خود و پیمان شکنی زناشویی از طریق میانجیگری باورهای غیر منطقی در دانشجویان متأهل [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 211-232]

  • سبک‌های تصمیم‌گیری مقایسۀ اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل و آموزش تنظیم هیجان بر باورهای غیرمنطقی و سبک‌های تصمیم‌گیری دختران نوجوان [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 27-48]

  • سبک های تصمیم گیری بررسی رابطه علی تنظیم هیجان و سبک های تصمیم گیری با توجه به نقش میانجی خودتاملی و بینش [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 17-38]

  • سکوت سازمانی رابطه علی انواع سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی: نقش میانجی هویت سازمانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 131-150]

ش

  • شادکامی بررسی اثربخشی فراشناخت درمانی ولز بر افزایش شادکامی و کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر دوره‌ی دوم مقطع متوسطه شهر خرم آباد [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 199-218]

  • شرم رابطه شرم، خود دلسوزی و عدم تحمل بلاتکلیفی با نگرش‌های خوردن دانش آموزان دختر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 179-198]

  • شناخت اجتماعی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر شناخت اجتماعی نوجوانان دارای اختلال انفجاری متناوب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 113-136]

  • شناختی-رفتاری اثر بخشی قصه درمانی شناختی-رفتاری بر علایم افسردگی و افسرده خویی کودکان دبستانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 39-58]

ط

  • طلاق بررسی نقش ویژگی های شخصیتی زوجین در تحلیل تشخیصی احتمال بروز طلاق [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 191-210]

ع

  • علائم وسواسی-اجباری اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر حساسیت اضطرابی، تحمل پریشانی و علائم وسواسی-اجباری در افراد دچار اختلال وسواسی اجباری [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 49-66]

  • علایم افسردگی اثر بخشی قصه درمانی شناختی-رفتاری بر علایم افسردگی و افسرده خویی کودکان دبستانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 39-58]

ف

  • فراشناخت اثربخشی درمان فراشناخت بر راهبردهای کنترل فکر بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 151-168]

ق

  • قصه درمانی اثر بخشی قصه درمانی شناختی-رفتاری بر علایم افسردگی و افسرده خویی کودکان دبستانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 39-58]

ک

  • کلید واژه ها: احساس تنهایی مقایسه احساس تنهایی و خودکارآمدی مقابله‌ای در دانشجویان زن وابسته به گوشی همراه و عادی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 243-262]

  • کلیدواژه‌ها: مذهبی بودن رابطه علّی مذهبی بودن و معنویت با سازگاری روانشناختی با میانجی گری دلبستگی به خدا در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 79-94]

م

  • مشاوره فردی آدلر مقایسه اثربخشی مشاوره فردی (رویکردآدلر) با رفتاردرمانی عقلانی– هیجانی (رویکرد الیس) بر کاهش علائم اختلال سلوک دانش‌آموزان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 95-110]

  • مشکلات رفتاری اثربخشی برنامه همکاری خانه و مدرسه بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان. [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 89-112]

  • مشکلات رفتاری برونی سازی شده اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین گری بر نیازهای روانشناختی بنیادی دانش آموزان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

  • معلّمان بررسی برخی از پیشایندها و پیامدهای مهم تاب‌آوری معلّمان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 169-190]

  • معنویت رابطه علّی مذهبی بودن و معنویت با سازگاری روانشناختی با میانجی گری دلبستگی به خدا در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 79-94]

  • مهارت های زندگی ارزیابی برنامه آموزش مهارت های زندگی در مدارس متوسطه اهواز براساس الگوی ارزیابی سیپ [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 111-130]

ن

  • نظریه داده بنیاد مفهوم‌پردازی تنظیم هیجان در جمعیت زنان ایرانی: تحلیل کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 59-78]

  • نگرش‌های خوردن رابطه شرم، خود دلسوزی و عدم تحمل بلاتکلیفی با نگرش‌های خوردن دانش آموزان دختر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 179-198]

  • نیازهای روانشناختی بنیادی اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین گری بر نیازهای روانشناختی بنیادی دانش آموزان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]

و

  • واقعیت درمانی اثربخشی واقعیت‌درمانی بر سازگاری اجتماعی، بهزیستی روان‌شناختی و خودانتقادی افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]

  • واقعیت درمانی اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر خود-پنداره تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 219-242]

  • واکنش‌پذیری شناختی اثربخشی یکپارچه‌سازی رفتاردرمانی دیالکتیکی مبتنی بر ذهن شفقت‌ورز بر کاهش واکنش‌پذیری شناختی و انگیزه‌های اقدام به خودکشی در افراد اقدام کننده [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]

  • ویژگی های شخصیتی بررسی نقش ویژگی های شخصیتی زوجین در تحلیل تشخیصی احتمال بروز طلاق [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 191-210]

  • ویژگی های شخصیتی رابطه ویژگی های شخصیتی، سبک اسنادی و تمایزیافتگی خود و پیمان شکنی زناشویی از طریق میانجیگری باورهای غیر منطقی در دانشجویان متأهل [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 211-232]

ه

  • هویت سازمانی رابطه علی انواع سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی: نقش میانجی هویت سازمانی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 131-150]

ی